Oferta ogólna na zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

JESTEŚMY firmą, która od ponad 70 lat specjalizuje się w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami mieszkalnymi i niemieszkalnymi. W chwili obecnej zarządzamy 386 Wspólnotami Mieszkaniowymi i 61 pozostałymi nieruchomościami o łącznej powierzchni użytkowej 766 tys. m2 tj. 14822 lokali mieszkalnych i 1234 lokali użytkowych.

ZATRUDNIAMY wysoko kwalifikowaną kadrę, licencjonowanych zarządców nieruchomości i specjalistów z uprawnieniami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Jesteśmy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności.

PRACUJEMY solidnie stosując standardy zawodowe. Konsekwentnie przestrzegamy przepisów prawa, a także chronimy interesy osób, na rzecz których wykonujemy czynności. Szczególny nacisk kładziemy na osiągnięcie racjonalnej oszczędności kosztów eksploatacyjno–remontowych. Zdecydowana większość zamówień na roboty i usługi udzielana jest po przeprowadzeniu przetargów. Dotyczy to głównie robót konserwacyjno-remontowych oraz świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz nieruchomości jak również terenów przyległych do niej. W dowód uznania, za swoją pracę i ofiarność otrzymaliśmy wiele nagród i wyróżnień. Szczególnie ważne dla nas wyróżnienie – bo zdobyte głosami naszych lokatorów – to dwukrotna w roku 2005 i 2009 nagroda „Brylantowy Klucz”, w latach 2011-2018 laureat „Przedsiębiorstwo FAIR PLAY„.

POSIADAMY własne biuro projektowe, zespół radców prawnych i pogotowie techniczne, które świadczą usługi dla firmy i na zewnątrz firmy. Posiadamy punkty obsługi kasowej, w których nie pobiera się prowizji za dokonywane wpłaty z tytułu użytkowania lokali.

NASZĄ OFERTĘ KIERUJEMY DO
  • prywatnych właścicieli nieruchomości
  • osób prawnych
  • wspólnot mieszkaniowych
  • zakładów pracy
  • urzędów gmin sąsiadujących z Gminą Miasto Rzeszów
  • deweloperów.
ZAPEWNIAMY
  • stałą opiekę administracyjną nieruchomości,
  • stały kontakt i wymianę informacji pomiędzy nami i zlecającym,
  • pełną obsługę księgową i sprawozdawczość dotyczącej administrowanej nieruchomości, w tym prowadzenie ewidencji księgowej w formie ksiąg rachunkowych, sporządzanie i składanie sprawozdań finansowych, rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie deklaracji podatkowych CIT do urzędu skarbowego oraz sprawozdań statystycznych do GUS,
  • rozliczanie świadczeń i kosztów zarządu nieruchomością,
  • ewidencję obciążeń i wpłat należności dotyczących indywidualnych użytkowników lokali,
  • zawieranie umów na dostawę mediów do danej nieruchomości pomiędzy zlecającym, a jej dostawcami oraz kontrola ich wykonywania,
  • dokonywanie miesięcznych naliczeń opłat oraz rozliczeń wniesionych zaliczek,
  • prowadzenie rachunków bankowych (bieżącego i funduszu remontowego) zlecającego, w tym dbanie o finanse,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej budynku oraz książki obiektu budowlanego,
  • wykonywanie przeglądów okresowych budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • odczyty wodomierzy i ciepłomierzy,
  • pełną obsługę, w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi,
  • gotowość Pogotowia Technicznego na wypadek awarii,
  • organizowanie i obsługę zebrań absolutoryjnych wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji prawnej z nimi związanych,
  • przygotowywanie do 31 marca każdego roku, po konsultacji ze zlecającym, rocznych planów gospodarczych dot. nieruchomości wspólnej, w tym planu remontów,
  • opracowywanie wieloletnich planów remontów na ustalony ze zlecającym okres,
  • utrzymanie kas oraz opłaty bankowe od wpłat gotówkowych i inkaso gotówki,
  • działanie w celu powiększenia pożytków zlecającego, szczególnie z tytułu wynajmowania części nieruchomości i reklam.
OFERUJEMY 
  • wykonanie projektów technicznych, ekspertyz (w tym mykologicznych) oraz audytów energetycznych.
UMOŻLIWIAMY
  • założenie samodzielnego konta bankowego zlecającego administrowanie nieruchomością na bardzo korzystnych warunkach finansowych, z zastosowaniem najnowocześniejszych technik bankowych,
  • zlecającemu pełną kontrolę nad finansami i gospodarką administrowanej nieruchomości,
  • dokonywanie opłat z tytułu utrzymania nieruchomości wspólnej i dostarczonych do lokali mediów bez prowizji w każdej naszej kasie,
  • ubezpieczenie nieruchomości na korzystnych warunkach wynegocjowanych przez doświadczonego brokera,
  • dostęp zlecającemu do bieżącej informacji o wszelkich zmianach przepisów prawnych z zakresu zarządzania nieruchomością zawartych m.in. w „Ustawie o własności lokali”, Ustawie o gospodarce nieruchomościami, „Kodeksie cywilnym” i „Prawie budowlanym”,
  • windykację należności według zasad określonych w regulaminie,
  • obsługę prawną zlecającego administrowanie nieruchomością, w tym reprezentowanie go (zastępstwo procesowe) w sądzie przez naszych radców prawnych, po udzieleniu stosownych pełnomocnictw procesowych,
  • zlecanie usuwania awarii technicznych w nieruchomości,
  • zlecanie wykonania usług konserwacyjnych w nieruchomości, 
  • zastępstwo inwestycyjne w zakresie inwestycji remontowych,
GWARANTUJEMY
  • profesjonalne wykonywanie obowiązków zarządcy nieruchomości
  • racjonalne zarządzanie funduszami, w tym dążenie do minimalizacji kosztów utrzymania nieruchomości
  • fachową obsługę każdego zlecającego usługę
  • ścisłą współpracę ze zlecającym usługę
  • bezpieczeństwo własnych środków finansowych i bezpieczeństwo nieruchomości nam powierzonej.

Szczegółowy zakres obowiązków i sposób organizacji zarządzania jest każdorazowo – zgodnie z życzeniem zlecającego – zawarty w stosownej umowie o zarządzanie nieruchomością.

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące Państwa nieruchomości prosimy uzupełnić o dane, które pozwolą nam przygotować najbardziej optymalną, indywidualną dla wspólnoty mieszkaniowej ofertę tj.:

  • adres nieruchomości
  • powierzchnia nieruchomości
  • ilość lokali
  • ilość lokali własnościowych
  • wyposażenie techniczne budynku (instalacje)

W celu łatwego i szybkiego przygotowania danych można wypełnić przygotowany specjalnie dla Państwa formularz ofertowy w postaci pliku xls i przesłać go pocztą elektroniczną.

Zapytania ofertowe prosimy kierować do:

Dział Eksploatacji Zasobów Komunalnych i Własnościowych
Barbara Pazdan
Telefon: 17 86 14 714
Poczta e-mail:  

Dział Rachunkowości Wspólnot Mieszkaniowych
Ewa Kaławaj
Telefon: 17 86 14 724
Poczta e-mail: 

Nasze motto:

Transparentność i uczciwość to oszczędność środków własnych i bezpieczeństwo nieruchomości nam powierzonych.

Serdecznie zapraszamy Szanownych Państwa do skorzystania z naszej oferty. 

Informacji na temat ogłaszanych przetargów  udziela Pani Agnieszka Łyszczarz.

Telefon bezpośredni: 17 86 14 747
Telefon centrala: 17 85 36 021
Faks: 17 85 21 471
Adres pocztowy: ul. płk. Leopolda Lisa – Kuli 13A, 35-025 Rzeszów
Poczta elektroniczna: 

Skip to content